OBCHODNÍ PODMÍNKY A OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
🔥 Akce pro nové klienty do 30. 4. 2025! Objednej si stravovací plán na 1 měsíc a získej k tomu tréninkový plán ZDARMA
OBCHODNÍ PODMÍNKY A OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem fitness služeb (dále jen "Poskytovatel") a klientem (dále jen "Klient").
Poskytovatel: František Šrajbr, IČ: 22360662, sídlo: Májová 362, Děčín XXXII, 407 11.
Klient: Osoba, která si objedná fitness služby Poskytovatele.
Poskytovatel se zavazuje poskytovat klientovi fitness služby v následujícím rozsahu, dle objednaného balíčku a platné nabídky:
Individuální programy
- Plán na míru 360° – Komplexní měsíční program zahrnující individuální tréninkový a stravovací plán, e-booky, týdenní kontroly a úpravy plánů, kontrolní deník, záznamník tělesných mír, 24/7 komunikaci přes WhatsApp a 1x měsíčně společný trénink ve fitness centru v Děčíně.
- Plán na míru 180° – Komplexní měsíční program pro pokročilé cvičence zahrnující individuální tréninkový a stravovací plán, e-booky, týdenní kontroly a úpravy plánů, kontrolní deník, záznamník tělesných mír a 24/7 komunikaci přes WhatsApp.
Samostatné plány
- Stravovací plán – Měsíční jídelníček na míru, 4 varianty pokrmů, kniha receptů, e-book, týdenní kontroly a úpravy, kontrolní deník, záznamník tělesných mír a 24/7 komunikace.
- Tréninkový plán – Měsíční individuální cvičební plán, online/osobní konzultace s diagnostikou, e-book, týdenní úpravy a kontroly výsledků, kontrolní deník, záznamník tělesných mír a 24/7 komunikace.
Jednorázové služby
- Jednorázový osobní trénink (60 minut) – Trénink na míru zaměřený na efektivní dosažení cíle.
- Diagnostika pohybového aparátu (60 minut) – Úvodní konzultace, analýza pohybových vzorců, měření tělesných mír, hodnocení držení těla, doporučení ke cvičení.
- Balíčky osobních tréninků (5 nebo 10) – Zvýhodněná cena, tréninkový plán, diagnostika, e-book, týdenní kontroly, záznamník mír, 24/7 komunikace.
Klient si objednává služby dle aktuální nabídky poskytovatele zveřejněné na webu, sociálních sítích nebo na základě individuální domluvy.
Objednání a úhrada služby
- Klient si objedná konkrétní službu dle aktuální nabídky.
- Po domluvě obdrží platební údaje.
- Zpracování plánů nebo materiálů začíná až po připsání platby na účet poskytovatele.
- Doba dodání materiálů (plánu, jídelníčku apod.) je maximálně 7 kalendářních dnů od připsání platby, dle rozsahu a domluvy.
Úvodní vstupní dotazník a konzultace
- Klient vyplní vstupní dotazník zaměřený na zdravotní stav, kondici, cíle a preference.
- Následuje případná online nebo osobní konzultace (zejména u plánů a osobních tréninků), při níž se nastaví cíle a vhodný postup.
Zpracování individuálního plánu / realizace tréninků
- Na základě vstupních údajů je vytvořen plán (tréninkový, stravovací) nebo je naplánována služba (např. trénink).
- Klient čerpá zakoupenou službu v předem domluveném rozsahu.
Kontrola a úpravy
- V průběhu spolupráce probíhají pravidelné týdenní kontroly a úpravy plánů dle potřeby.
- Komunikace s klientem probíhá zejména prostřednictvím WhatsApp a e-mailu.
Závěr a další spolupráce
- Na konci období spolupráce proběhne vyhodnocení výsledků.
- V případě zájmu lze navázat další spolupráci nebo pokračovat v rámci nového balíčku.
Klient potvrzuje, že je zdravotně způsobilý ke cvičení a bere na vědomí, že veškeré aktivity v rámci spolupráce s poskytovatelem (včetně tréninkových plánů, osobních tréninků, doporučení ke stravě apod.) vykonává zcela dobrovolně a na vlastní odpovědnost.
Poskytovatel není lékař ani zdravotnický pracovník a neposkytuje zdravotní, nutriční ani psychologické poradenství. Veškeré rady a doporučení mají pouze informativní a podpůrný charakter a nenahrazují odborné vyšetření nebo lékařskou péči.
Klient je povinen informovat poskytovatele o jakýchkoli zdravotních omezeních, nemocech, zraněních nebo jiných skutečnostech, které by mohly mít vliv na jeho schopnost bezpečně cvičit nebo dodržovat doporučený stravovací plán.
Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za újmu na zdraví, zranění či jakékoliv zdravotní komplikace vzniklé během nebo po absolvování tréninků, plánů či jiných služeb poskytovaných v rámci spolupráce.
Doporučuje se, aby se klient před zahájením jakékoli pohybové aktivity či dietního režimu poradil se svým ošetřujícím lékařem
Klient je povinen uhradit cenu služeb dle platného ceníku uvedeného na webu www.coachsrajbr.cz/služby.
Každý domluvený trénink nebo konzultace musí být uhrazeny předem, a to buď jako jednorázová platba za jednotlivou lekci, nebo v rámci předplaceného balíčku.
Není-li dohodnuto jinak, cena služeb musí být uhrazena před zahájením spolupráce jedním z akceptovaných platebních způsobů (hotově, bankovním převodem). V případě bankovního převodu musí být částka připsána na účet poskytovatele nejpozději v den splatnosti.
Do ceny služeb nejsou zahrnuty případné vstupy do fitness centra či časové permanentky, pokud není výslovně uvedeno jinak.
Nárok na vrácení peněz vzniká pouze v případě, že Poskytovatel neplní své závazky.
Vrácení peněz nelze požadovat za již poskytnuté služby.
Žádost o vrácení musí být podána písemně a bude vyřízena do 30 dnů.
Služby fitness trenéra
- Klient bere na vědomí, že dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, § 1837 písm. j) a d), nelze odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
- Výjimkou jsou pouze závažné zdravotní důvody, které znemožňují pokračování v tréninkovém programu. V takovém případě je nutné doložit lékařskou zprávu potvrzující, že zdravotní stav Klienta neumožňuje pokračovat ve cvičení v nadcházejících měsících.
- Pokud zdravotní stav TRVALE znemožňuje pokračování v programu, bude z celkové předplacené částky odečtena cena absolvovaných lekcí a 40% srážka ze zbývající částky jako náhrada za blokovaný termín a administrativní náklady. Tato podmínka se nevztahuje na službu „Tréninkový plán na míru“, u které nelze požadovat vrácení peněz.
Služby výživového poradce
- U služby „Jídelníček na míru“ lze od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku, než je jídelníček odeslán na e-mail Klienta. Jakmile je jídelníček vypracován a odeslán, nelze jej vrátit ani požadovat vrácení platby, protože se jedná o službu osobního charakteru.
Změna termínu ze strany Poskytovatele
- Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín tréninku či konzultace z důvodu nepředvídaných okolností.
- Klient bude informován co nejdříve a bude mu nabídnut náhradní termín.
Zrušení nebo změna termínu ze strany Klienta
- Klient může zrušit nebo změnit domluvený termín nejpozději 24 hodin předem bez ztráty lekce.
- Při zrušení méně než 24 hodin předem se lekce považuje za proběhlou bez nároku na náhradu.
Reklamace služeb
- Klient má právo podat reklamaci, pokud poskytnutá služba neodpovídá dohodnutým podmínkám.
- Reklamace musí být podána písemně na e-mail Poskytovatele do 7 dnů od poskytnutí služby.
- Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit do 14 dnů a navrhnout řešení, například náhradní trénink nebo úpravu plánu.
Předčasné ukončení spolupráce ze strany Klienta
- Platby za nevyužité lekce nebo konzultace se nevrací, pokud se nedohodneme jinak.
- V případě zdravotních komplikací lze individuálně domluvit náhradní řešení.
Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta v souladu s nařízením GDPR a platnými právními předpisy.
Osobní údaje jsou použity pouze pro účely poskytování služeb a nebudou předávány třetím stranám.
Klient má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání.
Odesláním poptávky/objednávky služeb stvrzuje klient souhlas s obchodními podmínkami.
Poskytovatel si vyhrazuje právo na změny obchodních podmínek s bez předchozího upozornění Klientů.
V případě dotazů se obracejte na fanda.srajbr@gmail,com, +420 777 800 971.
Správcem osobních údajů je František Šrajbr, IČ: 22360662, sídlo: Májová 362, Děčín XXXII, 407 11.
Kontakt na správce: fanda.srajbr@gmail,com, +420 777 800 971.
Osobní údaje Klienta jsou zpracovávány za účelem poskytování fitness služeb, administrativy a fakturace. Zpracovávané údaje mohou zahrnovat: jméno, příjmení, kontaktní údaje, věk, adresu bydliště, telefonní číslo, e-mailovou adresu, informace o zdravotním stavu relevantním pro stravovací plán/tréninkový proces a další údaje potřebné pro poskytování služeb.
Za účelem vstupní diagnostiky, jako jsou konzultace, bioimpedanční měření a další služby, které si Klient objedná, je poskytovatel oprávněn zpracovávat údaje o zdravotním stavu Klienta, fyziologii a jakýchkoli dalších údajích, které Klient poskytne nebo které budou zjištěny vyšetřením.
Zpracování osobních údajů probíhá na základě plnění smlouvy mezi Poskytovatelem a Klientem.
V určitých případech může být zpracování založeno na oprávněném zájmu Poskytovatele nebo na základě souhlasu Klienta.
Osobní údaje budou uchovávány po dobu trvání smluvního vztahu a dále po dobu stanovenou právními předpisy.
Po uplynutí této doby budou údaje bezpečně smazány.
Klient má právo:
- Požadovat přístup ke svým osobním údajům.
- Požadovat opravu nebo výmaz osobních údajů.
- Vznést námitku proti zpracování.
- Požadovat omezení zpracování.
- Požadovat přenositelnost údajů.
- Podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Osobní údaje nebudou předávány třetím stranám bez souhlasu Klienta, s výjimkou zákonných povinností.
Poskytovatel je oprávněn sdělit osobní údaje Klienta v nezbytném rozsahu zpracovatelům, svým zaměstnancům a právním, daňovým a obdobným poradcům, kteří jsou vázáni povinností mlčenlivosti.
Poskytovatel přijímá technická a organizační opatření k ochraně osobních údajů před neoprávněným přístupem, ztrátou nebo zneužitím.
Pro více informací o ochraně osobních údajů kontaktujte fanda.srajbr@gmail,com, +420 777 800 971.
Odesláním objednávky služeb vyslovuje Klient souhlas se zasíláním informačních e-mailů a tiskovin týkajících se nabízených služeb (novinky, nabídky, pozvánky atd.). Tento souhlas lze kdykoli odvolat písemným oznámením.
Pro usnadnění orientace a pohybu na webu jsou ukládány soubory cookies ve Vašem prohlížeči. Tyto soubory slouží k analýze návštěvnosti a zlepšení uživatelského zážitku.
Při návštěvě webových stránek mohou být zaznamenávány standardní údaje, jako je IP adresa, stránky, které návštěvník navštívil, a doba návštěvy. Tyto informace slouží k optimalizaci služeb a webových stránek.
V případě sporu mezi Poskytovatelem a Klientem je k mimosoudnímu řešení sporů příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Pro řešení spotřebitelských sporů online je možné využít platformu EU pro online řešení sporů na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
V Děčíně dne 23.04.2025
František Šrajbr